Kadra | Przedszkole Niepubliczne AQQ Tu Odkrywca

Kadrę pedagogiczną w Przedszkolu Niepublicznym AQQ tworzy zespół młodych, wykształconych i kreatywnych nauczycieli z pełnymi kwalifikacjami pedagogicznymi z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Wspierają nas również specjaliści: logopeda, psycholog a także profesjonalni instruktorzy zajęć.

MAŁGORZATA JAKUBIAK

Dyrektor i wychowawca przedszkola. Nauczyciel dyplomowany wychowania wczesnoszkolnego i przedszkolnego. Pedagog z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, prywatnie mama dwójki dorosłych dzieci.

Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej, choreografii oraz wychowania fizycznego. Prowadziła zespół folklorystyczny „Borkowskie Jaskółeczki” osiągając sukcesy na przeglądach powiatowych i wojewódzkich. Ciągła chęć rozwoju i pozytywna energia sprawiają, że ustawicznie podnosi swoje kompetencje będąc tym samym ukochaną „ciocią” dla swoich podopiecznych. W 2010 r została uhonorowana przez Marszałka Sejmu wykonującego obowiązki RP Bronisława Komorowskiego „Brązowym Medalem za długoletnią służbę”. W wolnym czasie uprawia sporty, spaceruje z psem i czyta dobrą książkę.

 

AGNIESZKA MORSKA – JARZĄB

Nauczyciel w grupie Podróżnicy.

Ukończyła studia wyższe na kierunku logopedia oraz Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Cechują ją odpowiedzialność, zaangażowanie oraz chęć podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych. Uważa że najważniejsze u jej wychowanków jest uśmiech oraz poczucie bezpieczeństwa, dlatego stara się aby każdy dzień w przedszkolu przyniósł im wiele radości.
Od zawsze chciała pracować z dziećmi, przebywanie wśród nich daje jej ogromną satysfakcję.
Uwielbia wycieczki górskie oraz dobrą książkę. Prywatnie szczęśliwa mama 4-letniej córeczki.

 

ANETA KUC

Nauczyciel w grupie Podróżnicy.

Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku pedagogika o specjalności edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z nauczaniem języka angielskiego oraz studiów magisterskich na kierunku pedagogika o specjalności edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną.
Od zawsze chciała pracować z dziećmi. Uważa, że praca z dziećmi wymaga nie tylko wielkiej cierpliwości , ale i kreatywności, dlatego konieczne jest ciągłe poszerzanie swoich kwalifikacji i umiejętności. W działaniach dydaktyczno- wychowawczych zawsze kieruje się dobrem dziecka. Stara się stworzyć dzieciom taką atmosferę i warunki, które pozwolą zapewnić im jak najlepszy rozwój fizyczny i psychiczny.
W pracy stawia szczególny nacisk na indywidualne podejście do każdego wychowanka oraz jego rozwój emocjonalny. Uważa, że praca z najmłodszymi jest powołaniem, które przynosi ogromną radość i satysfakcję a szczególnie obserwowanie tego, jak dzieci pokonują nowe trudności, jak się zmieniają i rozwijają a to utwierdza w przekonaniu ze praca ma sens. Najcenniejszą nagrodą dla niej jest uśmiech dziecka.
Jest osobą o pogodnym usposobieniu, która z uśmiechem idzie przez życie, szybko nawiązuję kontakty z ludźmi.
W wolnych chwilach lubi gotować, spacerować i czytać dobre książki. Jej największe pasje to fotografia i podróże.

 

 

AGNIESZKA KURPIŃSKA

Nauczyciel w grupie Astronauci.

Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyła studia o kierunku pedagogicznym ze specjalnością Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z terapią pedagogiczną. Od zawsze chciała pracować z dziećmi. Przebywanie z nimi sprawia jej satysfakcję. Jest przekonana, że pozytywny nauczyciel zaszczepia w dzieciach uśmiech, radość i chęć do poznawania coraz to nowszych i ciekawszych rzeczy. Wychodzi z założenia, że dzieci każdego dnia poznają świat razem z nami – i właśnie to jest najpiękniejsze.
Jest osobą kreatywną i bardzo pozytywną. Obdarza dzieci ciepłem i zawsze zachęca do odkrywania nowych, nieznanych rzeczy, a także poszerzania i utrwalania wiadomości oraz umiejętności już nabytych. Zwraca szczególną uwagę na to, aby dzieci przychodziły do przedszkola uśmiechnięte i czuły się w nim bezpiecznie.

MAGDALENA FIJAŁKOWSKA

Nauczyciel w grupie Astronauci.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Pedagogika o specjalności Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z terapią pedagogiczną, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Odbyła praktyki pedagogiczne w przedszkolach, jak i szkołach podstawowych. Uważa, że najważniejszy w okresie dzieciństwa jest uśmiech dziecka i jego poczucie bezpieczeństwa. Jej celem zawodowym jest praca w przedszkolu, gdzie może realizować swoją pasję, zdobywać doświadczenie niezbędne w tym zawodzie oraz poznawać indywidualne potrzeby dzieci. U swoich wychowanków docenia ich kreatywność, szczerość, a także wrażliwość. Ukończyła kurs na kierownika i wychowawcę wypoczynku dzieci oraz młodzieży.

 

MAGDALENA HENDEL

Nauczyciel w grupie zerówkowej Montessori.

Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Pedagogika ze specjalnością Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej z terapią pedagogiczną.
Praca z dziećmi jest dla niej przede wszystkim pasją i życiowym marzeniem. Już jako mała dziewczynka chciała zostać nauczycielem. Stara się, żeby nauka dawała dzieciom radość, dlatego swoje zajęcia opiera na zabawie. Uśmiech dzieci jest dla niej najlepszą nagrodą za zaangażowanie w pracę zawodową. Uważa, że pierwsze lata życia człowieka, mają największy wpływ na proces kształtowania się jego osobowości. Pragnie, aby jej wychowankowie mile wspominali czas spędzony w przedszkolu.

 

ANNA RYŁKO

Nauczyciel w grupie Odkrywcy

Absolwentka studiów niestacjonarnych na kierunku Pedagogika o specjalności Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach.  Od zawsze uwielbiała spędzać czas w towarzystwie dzieci, uważa że nikt inny nie ma tak wspaniałej wyobraźni jak  właśnie one. Ceni sobie ich kreatywność i pozytywne spojrzenie na świat.  Od najmłodszych lat marzyłą o pracy związanej z najmłodszymi. Gdy widzi jak wspaniale się rozwijają i każdego dnia czynią postępy, czuje ogromną satysfakcję z własnej pracy. Ponadto sama codziennie uczy się od dzieci coraz to nowych rzeczy. Dzięki nim przychylniej patrzy na świat a pokłady energii jakie codziennie dostaje od swoich podopiecznych sprawiają że każda bariera staje się możliwa do pokonania. Praca w przedszkolu jest dla niej ogromnym wyróżnieniem. Prywatnie uwielbia muzykę, podróże i aktywności na świeżym powietrzu.

 

SEBASTIAN SROCZYŃSKI

Pedagog, terapeuta.

Ukończył rewalidację z terapią pedagogiczną na Uniwersytecie J. Kochanowskiego w Kielcach. Od 2009r. pracuje z osobami niepełnosprawnymi. Swoje doświadczenie zawodowe zdobył w różnego rodzaju placówkach m. in: Środowiskowych Domach Samopomocy, Warsztatach Terapii Zajęciowej , mieszkaniach treningowych i in. Chcąc wykonywać swoją pracę jak najlepiej systematycznie podnosi swoje kwalifikacje. Ukończył kurs oligofrenopedagogiki, terapii zajęciowej,, kurs asystenta-trenera osób niepełnosprawnych. W Przedszkolu AQQ pełni funkcję nauczyciela-terapeuty, prowadzi indywidualne zajęcia rewalidacyjne z dziećmi ze spektrum autyzmu. Prywatnie jestem tatą 6-letniej Izy.

PIOTR CHIBERSKI

Pedagog, Terapeuta.

Absolwent studiów drugiego stopnia na kierunku wychowanie fizyczne ze specjalizacją nauczycielską i gimnastyki korekcyjnej na Wszechnicy Świętokrzyskiej w Kielcach. Posiada dyplom na kierunku oligofrenopedagogika – studia podyplomowe. Ukończył liczne kursy oraz certyfikaty ukierunkowane na pracę z dziećmi : – kurs UEFA grassroots C, kurs trenera personalnego, kurs wychowawcy kolonijnego, pierwsza pomoc przedmedyczna, stabilizacja centralna z elementami oddychania. Swoje umiejętności pedagogiczne rozwijał w trakcie studiów, a obecnie jako trener piłki nożnej w Dziecięcej Akademii Piłkarskiej w której pracuje od 4 lat. Dodatkowo w przedszkolu zajmuje się prowadzeniem zajęć sportowo-ruchowych . Posiada również dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Stawia na zdrowy styl życia i chce uczyć dzieci jakie korzyści niesie za sobą aktywność fizyczna. Czuje ogromną satysfakcję, gdy na zajęciach widzi aktywność uśmiechniętych dzieci. Piłka nożna jest jego pasją, którą to chce przekazać swojemu synkowi Maciusiowi, któremu poświęca każda wolną chwilę.

MONIKA GILEWSKA

Logopeda

Absolwentka studiów magisterskich Wydziału Pedagogicznego i Artystycznego, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz studiów podyplomowych na kierunku Logopedia. Obecnie poszerza swoją wiedzę na studiach podyplomowych na kierunku Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju. Ukończyła liczne szkolenia skierowane do osób pracujących z dziećmi, np. „Gimnastyka paluszków”, „Dziecięce masażyki”, „Bajkoterapia w żłobku”, „Opieka nad dzieckiem z ADHD”, „Animator zabaw dziecięcych”, „Analiza rysunku dziecka”. W swojej pracy logopedycznej wykorzystuje wiele metod i narzędzi, które dobiera odpowiednio do potrzeb i możliwości danego dziecka. Potrafi zaabsorbować dzieci ciekawymi ćwiczeniami artykulacyjnymi oraz przedstawić skomplikowane treści w jasny sposób. Poprzez szerokie spektrum zabaw wyposaża najmłodszych w umiejętność wczesnego czytania. Prowadząc terapię logopedyczną z dziećmi, kieruje się następującym mottem „Sztuka uczenia polega na odkrywaniu tego, że coś jest możliwe”. Uważa, że praca z najmłodszymi jest codziennym wyzwaniem, ponieważ cały trud włożony w przygotowanie do terapii z dzieckiem jest na bieżąco oceniany i poddawany krytyce. Zajęcia z dziećmi opiera na systemie wzmocnień pozytywnych, tak by budować w nich motywację do działania oraz wiarę we własne możliwości. Uważa, że logopeda pracując z dzieckiem, powinien podążać za nim, tzn. brać pod uwagę jego zainteresowania oraz tak manipulować bieżącą sytuacją, by stała się ona częścią terapii. Kocha dzieci najbardziej za ich uśmiech, tok myślenia oraz labilność uczuciową. Prywatnie lubi spędzać czas na świeżym powietrzu, najlepiej aktywnie. Miłośniczka natury, spacerów i podróży.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share